torsdag 25 februari 2016

Förfall..

  • Min hund förfaller (jag borde klippa klor, träna och promenera mer..)
  • Mitt hem förfaller (noterade just att jag borde vattnat krukväxter, vilka tydligen gett upp..)
  • Jag själv förfaller (tidigare åtminstone 12 000 steg om dagen, vilket gjorde att jag kunde äta i linje med min aptit, har med senaste månadernas ca 5 000 steg om dagen resulterat i en viktökning på fem (5!!) kilo)
Och bloggen förfaller. Jag ber om ursäkt för bedrövlig inläggsfrekvens. Finns på Insta under @longstrumpa där jag lägger ut någon bild då och då åtminstone..

Från 1:a mars blir det ändring. Då ska vi börja träna inför kommande säsong samt att promenadlängden ska ökas - och så borde jag komma igång med yogan igen, vilket jag ändå gjorde under första veckan på nya året...

Så det så. Nu är det dags att styra om fokus till Oban och mig #yolo #prioritering


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar