fredag 15 januari 2016

Att ta helg

Ja, så här 23:XX har jag blivit någorlunda i fas efter dagens fem möten och skickade 58 mail (inkomna kan vi lämna därhän, de ligger i backlog) och kan ta helg. Inte alls egentligen med + 140 mail i inboxen (och därmed i nämnda backlog), men jag har blåst ut de värsta eldarna och förberett inför måndagen och nästa vecka..

Hade en ambition om att köra ett styrkepass med marklyft och knäböj idag, men så blev det inte. Och jag kan inte gå längre turer med Oban heller, så jag landade Outlook istället. Var ju väldigt social förra helgen, så det är dags att kompensera..

Nu 23.18 ska jag dock stänga ned och ta en sväng - i koppel - med min prins.

Gillar verkligen snön och kylan så här får ni en bild från Åre typ 2012:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar