fredag 15 januari 2016

Associationer

OK. En sak till innan helg. Apropå gårdagens kick-off, där signaturmelodin i den väldigt proffsigt producerade presentationen var en uphottad version av Tracy Chapmans "Fast Car".

OK. Igen. Ursäkta. Inte så mycket med hund att göra, men vi har en sådan briljant kommunikationschef att jag bara måste dela med mig.

Signaturmelodin under hela kick-off'en och inför alla presentationer var som sagt "Fast Car" i en väldigt samtida remix https://open.spotify.com/track/6OZh916QF8XNunWaP97WEZ

Det jag verkligen fastnade för, med koppling till våra mål för 2016, och som bekräftades i morse, var slutsticket. Jag jobbar ju med förändring så jag tycker detta är fenomenalt..:

"You got a fast car
Is it fast enough so you can fly away?
You gotta make a decision

Leave tonight or live and die this way"

Det är så härligt när fler associerar och när folk har tänkt till! It made my day!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar