söndag 21 augusti 2016

Plural och puh

Jaha minsann. Jag skulle ju fota, blogga, träna och allt möjligt.

Fast se, det har vi inte riktigt tid med. För i helgen passade vi Duke och åt goda kräftor. Hann med någon tur med valparna, Nevis och brorsan Nabo samt de stora - och lite shopping. Borde veta bättre än att gå i butiker med min partner-in-crime..

Avslutade helgen med att hälsa på mina härliga grannar tillsammans med hundARNA (rätt häftigt att säga det i plural, ungefär som att säga att jag var gift, när jag var det...) De går igenom en tuff period med sin minsta kille och det känns fint att komma förbi med hundARNA för lite klappar och mys mitt i eländet när lille Elis har permis. Se mer om familjen här http://elisvsleukemi.blogg.se

Idag skulle jag börjat mitt nya liv (måndag ni vet), men istället blev det städning och lite tafatt träning. Hur gör de som har fler än en hund när de tränar..? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar