lördag 28 mars 2015

Sköna lördag!!


Vaknade 06:20. Oklart om det var Oban som väckte mig eller om jag vaknade av mig själv. Men jag kände mig pigg. What a surprise..!

Kollade lite jobbloggar (amerikanerna postar ju intressanta saker på fredagar som kommer till oss först fredag natt) innan jag bestämde mig för att faktiskt gå upp.

Nu, inte ens 09:30, har jag:
  • Vattnat blommor
  • Promenerat med Oban
  • Dammsugit
  • Betalat räkningar
  • Kört två tvättmaskiner
  • Ätit frukost

Väldigt effektiv morgon med andra ord. Nu blir det lite chill och läsa SvD, sedan piff och fix för att träffa guddottern och shoppa med henne innan hennes kalas börjar och jag ska vidare på ansiktsbehandling.
 
Det blir en bra lördag det här! Trevlig helg till er!


Published with Photo Blogger for Windows Phone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar