fredag 20 mars 2015

Roadtrip

Hektisk vecka med jobb och annat, så ursäkta katastrofal frekvens på inläggen.. Blogger finns fortfarande inte som app i Windows Phone, vilket kräver att jag sitter vid datorn när jag gör inlägg. Och när jag sitter vid datorn jobbar jag som regel...

Ville bara snabbt kika in och säga att vi åker på roadtrip. Zara och jag ska till Tanja Thorsen i Danmark och träna för Peter, en belgare.

Träningen får Zara och Bean stå för. Själv går jag som passiv, men ibland är det till och med bättre då det går att lyssna och observera på ett annat sätt. Suger lite i träningstarmen dock, så lite synd är det. Men framförallt ska det bli roligt att komma bort, att starta säsongen och att åka till Danmark - en stadig favorit.

Rapport när vi kommer hem!

Här ett exempel på pysslandet med mediciner här hemma just nu. En ska ges 1 timme före mat eller 2 timmar före annan medicin. En ska ges en halvtimme före eller efter mat. Och en ska ges med mat.

Hänger ni med?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar