torsdag 29 augusti 2013

FART-test och jaktradio

Ändrade planer. Både Oban och jag (eller OK, det är väl mest jag) är trött efter senaste dagarnas flängande. Idag är det frisörbesök och after work med gamla jobbet inplanerat, så vi ägnar förmiddagen åt andra högar som blivit liggande istället för träning. Får reparera linjetag imorgon istället!

Något jag missade till förmån för de andra högarna är FART-test med Zetastar-kullen på Sörmlands Hundskola. Tråkigt, men jag hann inte med två timmar enkel väg med en tid att passa i stan 15:00 idag. Det ska bli spännande att höra om resultatet och se om det finns några likheter/skillnader med Oban själv och tidigare kull. 

Vad säger ni om jaktradio? Vilken rekommenderar ni? Jag fick tips om Zodiac Easyhunt II. Med den första följdfrågan 31 eller 155 MHz? Och så är den gul..

Bild: http://www.hylte-lantman.com


2 kommentarer:

  1. 155:a!!
    Med vänlig hälsning Marcus

    SvaraRadera
  2. Tack snälla, då vet jag. Nu ska jag bara slå sönder spargrisen. Igen.

    SvaraRadera