tisdag 8 juli 2014

Sommarlov. Sovmorgon. Solbädd

Vilken härlig sommar vi har!

Stressigt värre med semester dock. Särskilt efter sovmorgon, vilken dock var välbehövlig för både Oban och mig med endast 2,5h sömn natten till måndag.

Därefter några timmar i solen (Oban var nöjd med kalldusch och en plats i skuggan). Sedan dags för shopping.

Jag hade som nämnt spanat in en solbädd. Fast med 14 min tillgodo för att få leverans ikväll blev det lite väl mycket impulsköp.. Bädden jag hade spanat in, som matchade matgruppen, var slut. Och lite väl jäktad köpte jag en annan av bara farten. 

Vet inte om det blev så bra.. Inte riktigt som jag tänkt mig.. Dessutom var dynorna slut. Så det blev en rätt stor kompromiss så här i efterhand. Jag får nog slå till på en riktig soffgrupp i höst, vilket var den ursprungliga tanken...

#sommarlov #träningsuppehåll #inredningsblogg



1 kommentar:

  1. Jag tycker att det blev fint. Solbädden kanske blir fin i vår trädgård när du vill köpa en ny.

    SvaraRadera