onsdag 21 november 2012

Lagom

Helt slut efter intensiva budgetförhandlingar merparten av dagen följt av ett uthållighetspass. Kanske mest trött av det sistnämnda när jag tänker efter. Inte så konstigt att jag har så extremt dåligt flås, för det är verkligen sjukt jobbigt att träna. Lyfter hellre tunga vikter eller lufsar runt några kilometer i maklig takt.. Men nu är det gjort för den här veckan. Imorgon får det bli något roligare!

Promenad runt parkerna medan husse ordnade med middagen. Körde igenom "tricket" efter maten och har nu försvårat genom att byta miljö (nytt rum med parkett istället för matta) samt ändrat min egen position från sittande till stående. Nu är det dags att ta bort dubbelkommandot. Sedan blir nästa steg att Oban ska kunna inta positionen både från sittande och stående, nu utgår han från liggande.

I brist på ork (jag är helt slut och tänker gå och lägga mig nu) har leksakskorgen åkt fram. Tydligen lyckat att ha haft den undanplockad sedan i våras för nu är det väldigt roligt att utforska alla leksakerna och roa sig själv. Lite gulligt med kaninen (brunt föremål närmast i bild). Den köpte jag på IKEA innan vi hämtade Oban och den sov han med hela första året. Nu när den kom fram ägnade han en lång stund åt att nagga på den, så som hans mamma naggade honom när han var liten.

Nu är det läggdags!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar