tisdag 8 januari 2013

Bored out!!

Smet i väg för att göra pass. Kom av mig lite i aktiviteterna kring namnbyte efter stölden. Hade precis fått nya bank- och kreditkort, körkort etc. när jag blev av med allt och fick börja om. Och då var jag lagom lockad av att ta tag i införskaffandet av nytt pass också.

Men nu så.

Hade en förhoppning om att det skulle vara lugnt på passkontoret så här efter alla helger. Men icke.

Har inte så mycket val dock, då researrangören behöver ett passnummer.. Så nu sitter jag här, fast jag borde vara på kontoret..

I brist på bild från platsen (inget av värde) eller bild på Oban (har inget med saken att göra) får det bli en bild på en julgran. Vad nu det har med saken att göra..? Tyckte hursomhelst att Carins Krog i Åre hade en snygg installation, där de utnyttjat takhöjden och tagit in en riktig fjällgran. Coolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar