lördag 5 januari 2013

Sjuk men snygg!

Det är något märkligt med Blogger förresten.. Jag kan inte ladda upp fler bilder via webgränssnittet, men det går bra via Bloggerappen på mobilen. Därav kass bildkvalitet på senaste tiden. Nu med en stund framför datorn (och nya kreditkort efter stölden) hade jag för avsikt att utöka mitt lagringsutrymme för bilder. Vilka jag trodde låg på PicasaWeb (ja, de ligger där). Men på mitt PicasaWebalbum har jag bara nyttjat hälften av utrymmet. Och där går det att ladda upp bilder. Och då kan jag hämta upp dem via Bloggers webgränssnitt. Förstår inte Googles logik riktigt, men är nöjd med en work around på problemet..

Mitt i konvalescerandet kan jag konstatera att Oban inte bara är världens bästa hund, utan också är kvalificerad som en av de snyggaste. Och nej, jag är inte ett dugg jävig alls faktiskt ;o)

Här bilder från eftermiddagens korta rastning:


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar