måndag 28 september 2015

Att äta blodpudding


Jaha. Nu blir det till att äta blodpudding resten av månaden..

Efter helgens insatser bestämde Zara och jag att vi skulle åka till Huntyards & Berras samt Bromma Zoo. Råkade spendera rätt mycket på det första stället (bild kommer vid tillfälle) inför veckans rådjurspremiär, så när vi kom till djuraffären kände jag att det inte var mer än rätt att kompensera Oban.

Vet faktiskt inte hur jag tänkte där ska erkännas.. Borde kanske varit tvärtom "Oj vad mycket pengar jag gjort av med, nu får jag hålla igen". Men icke, därav blodpuddingen.. Och ni kan ju mitt mantra "man måste få unna sig".. :)

Vad blev det då till Oban? Som ni kan se på bilden är det diverse saker från tuggben till tandkräm och blinkhalsband för mörka tider. Vad som inte syns är burken med Plaque Off. Det fungerar säkert inte, men ska syfta till att jag själv ska ta mig i kragen och tandvården.

Så, om jag inte hade något annat att göra på kvällarna ska jag nu också lägga tid på tandborstning. Minsann. Vi får se hur länge det håller.. Tanken är god i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar