söndag 13 september 2015

In progress

Vågar inte annat än att både träna och blogga efter inlägget igår..

Träna och träna förresten. Men det kan väl sägas vara ett stort framsteg att jag tog med pipa och boll på dagens promenad? Åkte till Ursvik och gick MTB/Extremspåret. Droppade dolt på lite olika platser och kunde på så sätt stämma av signaler. De satt väldigt fint, liksom linjerna. Provade en lång linje som avslutning och det såg bra ut. Sedan vet vi ju hur det blir under skytte vid en jakt och med konkurrens från andra hundar..

Anar början till en låsning i bröstryggen så jag tänkte prova hathayoga nu i eftermiddag. Hittade en studio med drop-in förra helgen, vilket är väldigt smidigt för mig som inte vill boka upp mig i förväg.

Åkte därför förbi Bromma Blocks på väg från Ursvik då jag tyckte att det var dags att uppgradera träningsgarderoben lite. Den har ju blivit ganska eftersatt efter två års totalt uppehåll, men nu slog jag till på några plagg som jag tror passar just på yogan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar