lördag 23 maj 2015

Summering av en vecka..

Här har det varit glest mellan inläggen. Ursäkta..

Vi åkte till Åland över Kristi Himmelsfärd och hade en härlig helg med familjen. Varannan dags väder var perfekt, då vi hann med både storstädning och fönsterputs samt hann njuta av det fina vädret.

Veckan som följde har varit hysterisk och hektisk. Förutom business as usual med späckat schema har jag sagt upp mig. Vad jag ska göra för spännande saker när jag blir stor får jag anledning att återkomma till.

Oban då? Han känns pigg och fräsch i kroppen. Har gått lös sedan förra veckan, utan några tecken på stelhet eller krämpor *peppar-peppar*. Fick hämta en trut på Åland och jag har lagt in lite moment under promenaderna. Han är extremt lyhörd på signalerna och hoppar in i fotposition vid sidan när det är dags för arbete.

Får väl se hur det blir på Gesta nästa helg. Känns så där att plocka in en hund på linjen som inte tränats sedan november.. Fast det är väl som att cykla..? ;)

Helgen tillbringar jag på SSRKs fullmäktige. Linnea var snäll och passade Oban idag. Imorgon hoppas jag att vi är klara till lunch så att vi hinner ut i solen.

Älskade Fanny Hill - vy från bryggan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar