måndag 11 november 2013

Däckbyte..!

Äntligen lite kyla!

Föredrar de torra årstiderna. Om det är soligt och hett eller kallt och snö spelar mindre roll. Nu får gärna tjälen lägga sig. Ska bara byta till vinterdäck.. Hade en intensiv "bilvecka" med Obans bil häromveckan. Både service och besiktning på en och samma vecka, så jag hann inte med ett däckskifte också. Men nu är det väl dags..

Promenad i Ursvik ikväll. Funderade på det här med träningsuppehåll medan jag gick. Vi har en walk-upträning bokad hos Reedsweepers i slutet av november och fram till dess kan det väl bli något pass på helgerna. Därefter funderar jag på att ta ett ordentligt uppehåll på åtminstone en månad. Så gjorde vi med hästarna både sommar och vinter - varför inte med hundar?

Vi har lite annat att ta tag i Oban och jag. Gå i koppel till exempel..

Ni som har mig som vän på Facebook har redan sett att jag bytte profilbild häromdagen när jag hittade bilder som jag tog förra året när jag hade lånat en kamera. Här är en annan från samma fotosession.


2 kommentarer:

  1. Kan bara hålla med, lite kyla nu så vi slipper "slasket".
    Ska till veterinären i kväll med Z få se hur det är med klon igentligen ;o( vi hörs om prommis. Kramar från mig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trist med tassen!! Hoppas fina Z kryar på sig snabbt! Vi hörs! Kram

      Radera