onsdag 6 november 2013

Snygga blondiner!

Mysig promenad med Annika och Zingo i Ursvik ikväll. Tack för trevligt sällskap! Var så nöjd med Obans nyinförskaffade lampa, men när jag såg Zingos insåg jag att det går att lysa ännu bättre. Hmm. Får ta det efter köpstoppet. Hur länge skrev jag att det skulle vara..?

Vi pratade bland annat om snygga tikar och gula hundar. Kom och tänka på fina Petra ur Obans kull med SE J(J)CH Djurbergas Farndale Moor, Kennel Huntrets. Visst är hon vacker!?

Bild: Sarita Winsevik

4 kommentarer:

  1. Tack själv fina du! ja du Z lampa var faktistk grym! det är en vanlig pannlampa till vi två benta. Vi hörs om nästa vecka!

    //Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Annika, jag får slå till på en sådan. Eller ta min egen införskaffad för kvällssträck :) Vi hörs! Kram

      Radera
  2. Ett köp stopp varar så länge tills en nödsituation uppstår! Därefter får ett nytt beslut tagas om köpstoppet skall fortsätta efter det att det nödvändiga inhandlats. Min livs filosofi!
    Maria m Meya

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maria, det låter som en utmärkt livsfilosofi. Jag köper den rakt av :)

      Radera