onsdag 12 februari 2014

Solarium?

Inlägg från mobilen ikväll så jag får bemöta era kommentarer när jag är vid en dator. Det är jag förvisso hela dagarna, men ni vet vad jag menar..

Härlig promenad med Annika och Zingo idag!! Skönt att komma ut i - vårluften...!

Om det ändå inte tänker bli vinter, kallt, snöigt och soligt kan det lika gärna bli vår. Fast vi är knappt i mitten av februari så det känns osannolikt. Resa till värmen kanske? Eller solarium..? Jag behöver ljus - och sol!!

Här en solig dag i somras med hundträning i shorts. Kommer ni ihåg hur varmt det var hela sommaren? Den här dagen, på årets Searoverträff, hade vi paraplyer för att skugga hundarna i hettan! Eller ja, vi och vi - det var Cattis som hade :) Men efter det har jag ett paraply i bilen, det kan uppstå behov även molnfria dagar.


2 kommentarer:

  1. Ja fyfan vad varmt det var. Dog en skvätt... Hihi det var den här dagen du måste trott att jag var världens drygaste människa, snackat en hel del på nätet och så hälsar jag knappt och går därifrån när du kommer fram *s*

    Jorå men jag är bra på det där - socialt samspel ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just ja :) Nu vet jag ju hur dryg du är :P Kram

      Radera