måndag 10 februari 2014

Vaccination

Idag var det dags för vaccination. Drop in på Västerorts Djursjukhus så vi var klara med inskrivning, spruta och betalning på fem minuter. Perfekt!

Därefter promenad på inflygningen i lervällingen. Jag kanske är den enda i hundvärlden, men jag föredrar frost och tjäle fram till april. Det blir ändå inte vår nu och det här grisiga är väl inget vidare?

Mitt närminne är under all kritik, så för att inte glömma bort det helt nämner jag de kommande inlägg jag processar i huvudet och ska sätta på pränt när tid finns:

- Avel i allmänhet och då sjukdomar och egenskaper i synnerhet
- Valpen


2 kommentarer:

  1. Härligt att det gick så smidigt att få honom vaccinerad!
    //annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen, drop-in är suveränt när man time'ar!

      Radera