lördag 19 juli 2014

Hemma!

Hemma efter en fantastisk vecka!

En vecka som kröntes av att vi vann Microsoft Global LSP of the Year Award, vilket vi är väldigt stolta över.


Delar med mig av ytterligare några bilder och kan konstatera att det var synd att min Windows Phone inte hann komma innan jag åkte. Den har mycket bättre kamera..

Här är mysiga Georgetown, en supercharmig del av DC som varmt kan rekommenderas!


Nedanför Georgetown ligger floden och längs med strandpromenaden lekte barnen i fontänen.


Ingen vidare bild, men åtminstone en på nämnda flod och lite stadssilhuett. 


Efter fredagens frukostmöte tog jag ytterligare en sväng på stan. Den här dagen var det en jaktlabbe på pass framför Vita Huset.


Avslutade turen lagom till lunch och sprang på dessa food trucks i en park. Nice! 


Sammanfattningsvis en fantastisk vecka och jag åker gärna tillbaka till DC även privat.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar