tisdag 6 oktober 2015

Att inte hinna med. Episod II..

Använde tydligen samma rubrik igår...


Bråda dagar, mycket att göra och svårt att hinna med allt som jag vill och behöver. Egen träning i form av yoga och träning av Oban har fått stå tillbaka till förmån för budgetplanering inför 2016. Tog en paus för att åka till inskjutningsbanan ikväll och hoppas på att vara klar med uppskjutningen på lördag.


Ni som följer mig på FB vet att vi startade på B-prov för första gången på 14 månader i söndags. Egentligen skulle helgen tillbringas i lugn och ro på Åland för att hjälpa mormor och morfar att ta upp båtar etc. inför vintern, njuta av lugnet, sällskapet, bastubad etc. men det komprimerades till lördagen, för jag råkade meddela intresse av att hoppa in som reserv på elitprovet på söndagen.


Mer om provet vid annat tillfälle. Den här veckan fokuserar jag på nämnda budget och att nöta på skjutbanan.


Brukar klaga på att det blir fel format på de bilder jag laddar upp via Bloggerappen, men kanske lägger till en senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar