lördag 22 december 2012

Det lackar mot jul...

Höjdpunkten på en hysterisk vecka var fredagskväll med tournedos, råstekt potatis, persilje- och vitlökssmör serverat tillsammans med en Côte du Rhone. Middagen avslutades med St Agur och Gruyère till en film medan Oban snusade i soffan.

Nu är jag hos frisören för att ta tag i mina råttfärgade svintotestar.. Killarna skulle springa milen i Ursvik.

Sedan åker vi till Munsö! Ska bli otroligt skönt med några lediga dagar, härligt sällskap, sprakande brasor, god mat, hundträning, lite löpträning - och allmänt slappande! Sjukt nog längtar jag samtidigt till mina travar med todo's på jobbet, men de lär vara kvar på torsdag så NU SKA JAG NJUTA!



2 kommentarer:

  1. God jul till er!
    önskar
    Åsa, Maris och Rosa

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma, så här fyra dagar senare :) Hoppas ni har haft en härlig julhelg!

    SvaraRadera