torsdag 2 augusti 2012

B-prov istället för WT?

Japp. Det blev som väntat ett jobbigt löppass igår! 400 meters intervaller i 4,30 minuters tempo med endast 20 sekunders vila emellan. Ja, ja - jag vet att det inte är ett särskilt högt tempo för många - men för mig, som brukar lufsa runt i 6 minuters tempo..! Hursomhelst extremt andfådd och trött efteråt. Avslutade med plankan och några armhävningar.

Har inte riktigt sett de resultaten jag hoppats på nu efter 1 1/2 veckas konsekvent träning och begränsad kosthållning. Tyvärr!! Men det är väl bara att jaga vidare. Gissar att jag behöver skära ned ännu mer på energiintaget - och träna desto mer..!

Apropå träning har det känts väldigt bra med Oban den senaste tiden. Så bra att jag kännner att vi är redo för start. Men - vi kom inte med på Gyllerboda nu på söndag (egen historia..) Så nu lurar jag på om vi inte ska se om vi kan komma med på något B-prov innan bröllopet. Efter bröllopet är det inte så många prov kvar att välja på och dessutom har vi då nästan fyra veckors träningsuppehåll bakom oss.

Blev dessutom inspirerad av att Mattias och Tex varit ute på turné, se mer på http://wijmas.se :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar