onsdag 1 augusti 2012

Promenader och frisyrer

Ingen hundträning igår. Vi var på middag hos Jocke & Dawn, där Oban lekte med sin allra bästa kompis Duke. Framförallt är Oban Dukes bästa kompis, så vi höll på att få med oss en gul retrieverkorsning från Irland hem :) Gullhunden!

Idag har jag hunnit med 5 km power walk samt en längre tur på lunchen. Ska klämma in ett pass med Chuck-It-markeringar för Oban innan kvällens löppass. Som jag bävat lite för, då jag - dumt nog - sa till Mattias att jag behöver flytta lite gränser för att komma vidare i löpningen. Kan bli jobbigt med andra ord.

Här till något helt annat. Fick precis fina bilder från Frida som fixade mitt hår på Josefines & Marcus bröllop i början av juli. Hon finns på plats på vårt bröllop och har möjlighet att ordna fina festfrisyrer även till våra kvinnliga gäster.

Återkommer med resultat av markeringsträningen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar