lördag 31 mars 2012

Horisontell nederbörd

Vaknade till ett vitt landskap och snöblandat regn. Härligt!

Planerade löpturer och snabbträning får faktiskt ställas in till förmån för långfrukost i soffan och SvD. 13.00 ska jag vara hos frisören. 17.00 ska vi vara på Skytteholm dit Ove bjudit in till 60-årsfest. Dessförinnan ska jag hinna packa till Oban som ska lämnas hos mamma, till mig inför morgondagens träning hos Reedsweepers - och bestämma vad jag ska ha på mig ikväll.

Men först av allt ska jag trotsa vädret och låta Oban få en ordentlig tur.

Här får ni en bild på ett vårtecken som en kontrast till dagens väder. Jag köpte körsbärskvistar på Blomsterlandet förra helgen och nu har några av dem slagit ut. Provade att fota med kort skärpedjup och det blev ganska bra. Hade blivit bättre med mörk bakgrund dock, men vi har ju bara vita väggar hemma..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar