onsdag 19 mars 2014

Till salu!

Nu ska jag, som egentligen har ganska stor integritet, göra något som är ovanligt för mig. Dela med mig av bilder av vårt hem. Här på bloggen. Det får vara en del av min bearbetning och samma bilder finns sedan ikväll även i annonsen på Hemnet, så de är ju ändå publika.. Dessutom blir det, förutom ett timestamp, en möjlighet för mig att gå tillbaka på bloggen och titta på dem om jag skulle vilja någon gång i framtiden.

Jag är inte helt nöjd, för på alla mäklarbilder brukar det kännas så överdrivet stort och rymligt (genom vidvinkeln), medan jag tycker att dessa bilder känns mindre än i verkligheten. Men det kanske är mer mentalt än själva bilderna?


Bilder: Svenska Mäklarhuset, Jacob



Hall

Walk-in closet
 
Badrum nedre plan
 
Matplats


Kök


Kök
Vardagsrum
Matplats och vardagsrum

Hall övre våning

Vy från övre våningen
 
Sovrum
 
Gästrum

Badrum övre våning

6 kommentarer:

  1. Jag tycker bilderna blev jätte fina. Men jag håller nog med lite, det ser lite mindre ut än det egentligen är.. Men tror inte det spelar någon roll, det är ett riktigt grymt place :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller hur? Du som är fotovan. Jaja, det blev ju bra ändå

      Radera
  2. Så snyggt!! det kommer gå bra det där Jenny ;o)

    //Annika

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder på lägenheten! Hoppas på en budgivning i rasande tempo :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det blev ju rätt bra - även om lgh kändes mindre på bilderna än i verkligheten..

      Radera