tisdag 11 mars 2014

Vårkväll!!

Hann fånga lite ljus på himlen vid kvällens promenad på inflygningen. Vilken vårkväll!!

Sedan blev det jobb igen. Hann med massor på eftermiddagen, så förhoppningsvis ligger jag i fas imorgon. Vilket vore bra för på torsdag är det heldagskurs och då halkar jag efter igen..

Förresten får ni gärna hålla tummarna. Jag återkommer med mer information när jag själv vet mer. Men just nu hänger det mesta - för att inte säga allt - på ren tur. Kan behöva några tummar extra med andra ord, så snälla... ;o)


4 kommentarer:

  1. Mäh! Har du hemligheter???? Vadfalls!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte hemligt direkt, men så totalt beroende av tur att det inte är någon idé att skriva något förrän jag vet mer..

      Radera
  2. Tumme hålls här!!

    //Annika

    SvaraRadera