söndag 11 maj 2014

En helg i MOCK TRIAL:ens tecken

Wow. Vilken helg!

Jag kommer återkomma med utförligare beskrivning av dagarna, men framförallt mina reflektioner och de förändringar som kommer bli aktuella framåt.

Här en kort sammanfattning av helgen, så förstår ni varför jag inte skriver mer just nu när jag precis landat hemma med sjöblöt packning att ta hand om.

  • Fredag
Vi inledde fredagen med ett privat pass för Keith Mathews på Lilla Träskaten. Vi hann med tre upplägg med linjetag och ett med närsök. Keith ringade snabbt in våra utmaningar och vi hann diskutera detta under kvällen när vi anlände till Gesta Gård för övernattning.
  • Lördag
På lördagen var vi medbjudna som apportörer (tack Malin och Åke!) på domarutbildning för A-provsdomare under två mock trial. Givande och lärorikt! Även här bekräftades utmaningarna.
  • Söndag
Vi övernattade på Gesta Gård även natt mellan lördag och söndag för idag var det dags för mock trial-träning för Keith Mathews på Lilla Träskaten. Vad hände här? Jo tack, utmaningarna kvarstod - det var ju inte direkt så att vi hunnit träna på och bygga upp situationerna.. :)

Jag berättar mer imorgon. Nu ska jag lägga en plan! Tack Linnea och Scott för - som alltid - härligt sällskap och bra diskussioner och idéer på vägen hem! Nu sätter vi en plan och håller oss till den :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar