torsdag 1 maj 2014

Köpstopp

Apropå gårdagens inlägg om att jag är less på alla prylar. Nu är alla kartonger packade. Det blev 40st. Utöver möbler är det även 10 stora plastbackar från källaren samt 4 förvaringsboxar att ha under sängen. Ändå har jag slängt och rensat så sent som idag. En del är sådant som aldrig använts. Suck. Vad är det för fel på mig? 

I nya lägenheten ska jag införa en regel om att saker som inte använts på ett år ska slängas. Och köpstopp på prylar och kläder.

Vad tror ni om det? Bara hundtjejer och förbrukningsartiklar med andra ord :)

Apropå köpstopp såg jag denna grupp idag. En variant på Grythyttan, som är en snygg klassiker, men lite väl tung och otymplig i originalet. Den här är lättare. Och utemöbler behöver jag ju. De kommer ju användas. Faktiskt..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar