söndag 15 februari 2015

Äntligen!

Äntligen hemma!

Det har förvisso verkligen inte gått någon nöd på mig. Fast jag har saknat min finaste, älskade hund. Är ju inte van att vara borta från honom fullt så här länge. Dessutom skadade han sig förra helgen och har varit ordinerad korta koppelpromenader och fått behandlingar på dagis, så mitt blödiga hönsmamma-hjärta har klappat lite extra.

Åkte till Oslo i tisdags kväll. Jobb på kontoret i ett spännande projekt följt av middag med en kund på en fantastisk fiskrestaurang på onsdagskvällen. Suverän service och otroligt god mat i klassisk inredning och väldigt trevligt sällskap. Konferens på torsdagen och middag med kunder på kvällen. Fortsatt havstema fast nu med italienska influenser på en trendig restaurang med bra läge. Intressanta och givande samtal, samt även här väldigt god mat - även om det smällde något högre kvällen innan.
Fortsatt konferens och ett antal riktigt bra möten på fredagen, innan det var dags för årets stora kick-off med alla kollegor, från allt fler delar av världen som en del av vår pågående globalisering. En eftermiddag med presentationer över årets high ligths, med paus i Skybaren på Oslo Plaza, följdes av middag och fest. Ett riktigt lyckat arrangemang!

Ja, en riktigt bra vecka helt enkelt. Fast nu är jag äntligen hemma och har hämtat min älskade, högt saknade hund. Nu ska vi ladda inför kommande vecka i soffan med massa gott att äta och tända ljus.

Finaste, älskade Oban - vintern 2013

1 kommentar:

  1. Välkommen hem! Vilken super vecka, förstår att du saknar din andra hälft.. ♥


    //Annika

    SvaraRadera