söndag 31 augusti 2014

Inredning istället för politik

Hade tänkt tillbringa denna söndagkväll i soffan, men nu 30 min in i partiledarutfrågningen på SVT måste jag nog stänga av och gå ut med Oban.

Det här är ju en hundblogg med inslag av annat. 'Annat' skulle nu kunna bli ett rejält långt inlägg med hänvisningar till flera läsvärda artiklar om valet, vilka jag hoppas att alla tar del av, läser och förstår. För förutom att rösta har vi alla ett ansvar i att just förstå, skillnad på fakta - och påståenden på lösa grunder. 

Fast just därför, vilket gör mig bekymrad och inte går att täcka i ett blogginlägg, får 'annat' här på bloggen bli mer om inredning istället. Här en ny installation hemma: en gammal kikare i skinnfodral med härlig patina jag fick med hem från Göteborg förra helgen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar