söndag 10 augusti 2014

Test och I-landsproblem



Published with Photo Blogger for Windows Phone.


Jag har ett stort I-landsproblem..!

Nu har den nya telefonen kommit. Jag har fortfarande inte tagit steget och bytt SIM-kort, men telefonen fungerar med WiFi och jag har installerat det mesta. Häri problemet. Bloggen ni läser ligger på Blogspot, en skapelse av Google. Telefonen är en Windows Phone från Microsoft. Google och Microsoft är ärkefiender och givetvis finns det ingen vettig app för Blogger att tillgå på en Windowstelefon..

Moment 22 således. Nu har jag en telefon som kan ta hyfsade bilder. Men jag kommer inte kunna ladda upp dem till bloggen via telefonen.. Testade Photo Blogger när jag laddade upp ovan bild. Fungerar väl iof hyfsat, men där kan jag inte gå in och redigera inlägg etc.

Hmm. Det här tål att tänka på.

Märks det att jag har haft lite för mycket tid idag? Tog en långpromenad med hundarna på förmiddagen. Åkte hem och sov middag! Sedan har jag pysslat med lite styrelsearbete och annan administration. Och hunnit fundera på telefoner och appar.

Tur att det är måndag imorgon så att jag får annat att fundera på! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar