söndag 12 april 2015

April april


Riktigt aprilväder idag med regn ena stunden och sol i nästa. Allt i en ihållande hård vind. Brrr.

Efter gårdagens sjuksköterskeinsatser, som inte framgick av bloggen, blev det en lugn natt och vi vaknade utvilade ganska tidigt i morse. Tog en soft morgon med promenad, lång frukost med SvD på bordet samt lite fix och piff hemma som inte hanns med igår (det är ju så mycket som ska hinnas med på hemmafronten på helgerna, är det så för er också?)

Sedan var det dags att åka ut till Lidingö och besöka årets WT. Fastnade i kansliet i fyra timmar, innan jag var tvungen att avvika för en middag. Då var inte resultaten klara, jag som hade hoppats på att få se prisutdelningen.

Mysigt att hänga med tjejerna i kansliet - grattis Linnea till ett bra arrangemang, du och ni är duktiga - men borde ha tagit mig ut på någon ruta och kollat. Det hade varit roligt att se några ekipage. Gissar att dagens hårda vindar kan varit en utmaning för de startande. Hur som helst var det trevligt att träffa vänner och bekanta. Sprang till exempel in i en Obanvalp, så nu ska vi styra upp lite träning framöver, vilket jag ser fram emot.

Skyndade vidare till middagen och har nu landat i soffan med en påse naturgodis, nytvättat hår och nagellack. Ny arbetsvecka imorgon.

På bilden min älskade, finaste Oban som 9 veckors valp.



Published with Photo Blogger for Windows Phone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar