onsdag 23 oktober 2013

Four Friends

Träning hos Zara med Pejla och Magda, mest Pejla :), igår. Det gick väl så där.. Hann mörkna innan jag kom ut varför vi valde att köra närsök. Kan sammanfattas så här: det har gått bättre.

Vet inte om det var mörkret eller vilken ursäkt jag ska servera. Men, men - det är väl därför vi tränar och det var trevligt! Tack för sällskap och övning - kul med tidtagning!

Idag har jag gjort ett besök hos tandläkaren, så det blev en vilodag. Har inte bestämt mig för om jag ska köra igenom några markeringar och "UT" på avstånd imorgon, eller låta bli. Får känna efter.

Har glömt att berätta att jag bytt foder. Var inte helt nöjd med förra märket och inte Oban heller som tappade aptiten och tittade förebrående på matskålen. Förvisso åt han upp till slut, men det känns ändå så där att servera något som inte är smakligt. Nu provar vi Four Friends Power, vilket han äter med god aptit. Hög kötthalt för att vara torrfoder (42%), torkade äpplen, laxolja, Aloe vera och glukosamin för att nämna några av de trevligare ingredienserna.

Fast vi får se, jag kanske byter till färskfoder över tid. Ambivalent och velig var ordet.

Bild: http://www.fourfriends.info

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar