tisdag 16 september 2014

Uppförsbacke?

Ja, faktiskt. 

I bokstavlig mening för Oban, som backtränat med husse medan jag varit i Helsingfors. Perfekt för att hålla igång flåset! :)

I bildlig mening för mig. Allt flyter på, jag trivs och har roligt med jobb, jakter och allt däremellan. Fast mitt tålamod och min toleransnivå är obefintlig, vilket oftast går hand i hand med hög belastning och få tillfällen till återhämtning. Helt självförvållat, så jag klagar inte, men inser att jag kanske borde klämma in en dag ledigt (läs utan aktivitet: jobb, jakt, tävling, träning, provplanering, administration, städning, resa, övernattning, sociala tillställningar etc.) någon gång då och då - istället för att ställa klockan på 04:00 helg som vardag.

Fast det är svårt! Det finns så mycket roligt jag vill göra och hinna med!!

Jobbmässigt är Köpenhamn och Helsingfors avklarat, nu återstår Göteborg och Seattle kommande veckor. Sedan ska jag kanske boka in en dag L E D I G T i kalendern.. I oktober alltså. Så får det bli. Remind me.. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar