tisdag 14 januari 2014

Packat och klart

Tur i Ursvik ikväll med lite kurragömma. Hoppas att Zingo är fit for fight snart så att vi kan få lite sällskap. Från nästa vecka ska jag gå minst fem kilometer varannan dag. Vill gärna att ni påpekar om det verkar som om jag fuskar.. Jag kan behöva lite hets och press..! Eller förresten jag kan behöva behöver lite mycket hets och press!

Liksom de senaste veckorna mycket jobb och mindre hund på vardagarna. Imorgon bär det av till Oslo i fyra dagar för internmöten, konferens #NICconf och kick-off. Ser fram emot givande dagar med branschens elit!

På söndag ska jag ta sovmorgon och sedan träna med den här gosegrisen.

Oban juli 2010






4 kommentarer:

  1. Härligt Jenny!! nästa vecka är vi fit for fight, kan vilken kväll som helst. Vi tar väl den långa vägen minst 5 km! ;o)
    Hoppas du får en bra och givande jobb konferens.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Kul, då hörs vi! Skönt att ni är bättre! Tack söta du. Detsamma på hemmafronten :) Kram

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Ha en trevlig resa :)

    SvaraRadera