måndag 27 januari 2014

Vitaminpiller

Så här en vanlig måndag är det väl perfekt att använda en av förra årets bästa bilder?

Jag vet att jag tjatade om kyla och snö för några veckor sedan. Nu vill jag ha mer kyla och mer snö. När det sedan är riktigt kallt och riktigt mycket snö får det gärna komma sol. Skulle vara roligt att låta Oban dra pulka igen. Han fick ju en sele i julklapp förra året, men den har bara använts en gång.

Simning på dagis idag, så det blev bara en tur runt Annedal nu på kvällen. Imorgon kanske det blir ett nytt försök på lite längre sträckor.. Och när det finns tid och ork ska jag ta upp mina inlägg om avel igen. Jag bara bidar min tid.. ;)


2 kommentarer:

  1. Den där bilden alltså ... Bland det finaste bild jag sett! magiskt!

    //Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du och tack för mysig promenad idag! Nästa gång tränar vi lite mer :)

      Radera