tisdag 29 april 2014

Finn fem...

Idag har jag hunnit med massor!!

Tre möten, ett antal samtal och ännu fler mail på jobbet. OK, jag fuskar - samtal och mail hanterar jag även utanför kontoret. I bilen, i köer i butiker, i soffan etc.

Shopping, närmare bestämt påslakan från http://beachhousecompany.com/jersey-sheets/ och knivar från http://www.global-knife.com/products/global_gf.html (nej, jag är inte sponsrad, men kan tipsa om att det var 20% på Cervera så jag unnade mig fyra knivar).

Hundrastning, i form av en skön 1,5 timmes tur med Zara i Ågesta. Hon hade med sig massor av hundar. Hur många ser ni på bilden? Lyx för Oban och mig att få hänga med en rejäl flock! Tack för trevlig runda!!

Sedan har jag gjort lite nytta också. Tvättat två maskiner och packat fyra kartonger. 

Imorgon får jag nycklarna till nya lägenheten. Ni anar inte hur schemat och logistiken ser ut från 8-tiden och framåt, men det innefattar allt från möte hos mäklare för tillträde till leverans av möbler, möte med hantverkare och ytterligare shopping. Flytten går först fredag morgon. Lägligt nog inför viss aktivitet på lördag...


1 kommentar:

  1. Haha massor utav hundar? Bara mina vanliga ju ;)

    SvaraRadera