torsdag 17 april 2014

Träningstrip

Mysig morgon på Munsö med god frukost, skön promenad och inspektion av takläggning, VegTech, på timmerstugan. Snyggt!

Har flängt runt denna lediga dag och kollat på skjutdörrar, duschväggar, bänkskivor, trall, textilier etc. Svårt!! Flyttar förvisso till nyproduktion, men har inte haft möjlighet att påverka materialvalen, då jag kom in så sent i processen - så det finns en del att göra.. Börjar också inse att det inte kommer vara klart första veckan direkt. Det är leveranstider på allt och jag vågar inte beställa förrän jag måttat ordentligt på plats..

Men, men - maj är redan fulltecknad så jag kommer ändå knappt vara hemma. 

Apropå inte vara hemma, så har jag precis packat för morgondagens avresa till Meadowlark med Zara! Ser fram emot träning och en tjejhelg!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar