lördag 12 april 2014

Träning för Tullgarn

Bästa med den här dagen? Jag blev snygg i håret - tack söta Yvonne!

Sämsta med den här dagen? Träningen med Tullgarnlaget var ett brutalt uppvaknande. De andra strålade fullkomligt, vilket är betryggande. Men vi presterade nära all time low. Pinsamt inför laget och främmande för mig. Nog för att min handling och timing varit så där efter träningsuppehållet, men det här? Suck.

Försök till positivt tänkande? Bra att det händer på träning, så att jag blev varse och kunde agera. Samt - att det är 1 1/2 månad till Tullgarn... Vi har L I T E att ta tag i hunden och jag........

Och så klart, att det var en härlig dag i trevligt sällskap. Tack alla inblandade!


Bild från salongen. Kass kvalitet, men jag gillar svansviftningen på Obi Wan Kenobi med syrran Peg:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar