lördag 28 januari 2012

Fredagkväll

Igår var Oban som en fullblodshingst i startboxen på Täby Galopp före ett lopp. Märktes redan på promenaden, då de vanliga 50 meter framför eskalerade till 250 meter framför. Energin fanns kvar när vi kom hem så jag gömde ett par strumpor på kluriga ställen medan Mattias lagade mat och jag dukade. Riktigt duktig på att leta och hitta måste jag säga! Ja, jag är subjektiv - men ett par strumpor i Mattias träningsväska med andra kläder, som dessutom låg i badrummet med nästan stängd dörr är väl ändå ganska bra, med tanke på att vi inte direkt tränat detta.

Tulpanerna hade börjat sloka så jag klippte av knopparna och satte dem i en låg skål. Återvinning :)


Idag står det löpning och träning på schemat. Samt bröllopsplanering. Återkommer på träningsfronten senare. Avslutar med ett tips: littlefriendsphoto.com - fantastiskt fina bilder!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar