söndag 26 oktober 2014

Tack!

Finaste tjejerna, Linnea och Zara bjöd på middag igår för att fira Obans framgångar den senaste veckan.

Tack bästa ni!

Som jag skrev även på Facebook så har de stor del i dessa framgångar, från att vara ständiga träningskamrater, taktiker och terapeuter i vår tillvaro kring retrievers till att vara värdefulla vänner i alla andra sammanhang - tack för att ni finns! Nästa år åker vi på turné tillsammans! :)

Förutom bubbel, Bouef Bourguignon, vin och härligt svammel en hel kväll och natt fick vi dessutom en present, en passande sådan. Tack!


Idag tog vi en soft morgon med en runda med hundarna och lång frukost med ägg, bacon etc.

Sedan åkte jag hem och gjorde ett ryck! Råkade nämligen ställa mig på vågen hos Linnea och det var ett uppvaknande. Inte helt oväntat efter ca 100 mil i bil varenda helg och kopiösa mängder skitmat hela hösten i samband med jakter, tävlingar och prov. Nu får det bli skärpning! Tog mig ut en runda och sprang, vilket jag inte har gjort sedan jag kom från Washington i somras. Därefter fortsatte rycket här hemma, vilket också var välbehövligt efter nämnda helgers flängande.

Nu kan hösten komma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar