torsdag 2 oktober 2014

Borta bra..

Visst har jag skrivit så förut?

Hursomhelst hemma efter några fantastiska dagar hos Microsoft i Redmond, Seattle.

Värdefulla och givande föreläsningar med snudd på banbrytande teknik, gav mängder av inspiration och massor med uppslag. Anläggningen Executive Briefing Center är enormt imponerande både vad gäller faciliteter, service och teknik! Varvat med trevliga middagar och socialt umgänge har det varit alltigenom lyckade dagar.

Jag är verkligen tacksam över mitt jobb där jag får möjlighet att vara delaktig i dessa sammanhang!

Hur mår Oban då? Jo, kräksjukan höll i sig någon dag efter att jag åkt. Sedan var han frisk och kry. Nu är det istället problem i andra änden. Vet inte om dig är mig han är allergisk mot..? Får se hur natten går...


Snyggt arrangerade skärmar och budskap runtom i anläggningen

Schemat utanför det rum som var reserverat för oss dessa dagar

Fler screens med budskap och bilder
 
Liten bit av Seattle och Pike Place Market
 
Inifrån Pike Place Market, den berömda fiskmarknaden

Och fisken som tillagad delikat sushi! Bästa sedan Whistler!!

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar