lördag 20 oktober 2012

Inte hundträning, men fullt upp med annat

Den här veckan är det bara att konstatera att det inte blir någon hundträning... Tyvärr.

Middag idag för bestman, värdar, vittnen, "champagneflickor" (min variant på tärnor) och toastmasters med respektive idag. Totalt tolv stycken så igår hade vi en del att handla.

Skulle samtidigt passa på att köpa ny vardagsmundering till Oban, då det gamla halsbandet monterat ned sig själv. Oban fick följa med in på Bromma Zoo (som kompensation för att ligga i bilen medan vi gjorde resterande inköp..) Något han tycker är väldigt roligt! Bromma Zoo alltså.

Provade något nytt och lät honom fritt välja ben i hyllorna. Blev lite förvånad när han tog den minsta tuggringen och med naturell smak. Jag fick själv fylla på med några större, för det han valt var i chihuahastorlek..




Idag har vi roddat inför middagen mest hela dagen. Jag har dukat och donat, medan Mattias har preppat för- och varmrätt. Nu är grabbarna ute och springer, vilket innebär att köket är ledigt så att jag kan förbereda den kryddiga och knäckiga äppelpaj jag valde till dessert. Får se hur det här blir..

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar