måndag 1 oktober 2012

Regn och rusk

Inga nya tag den här måndagen heller.. Närde en tanke om att träna mig själv efter två dagar av hund på schemat. Men när jag väl kom hem från jobbet hade orken försvunnit.  Det hade tyvärr inte regnet, så jag lade ned planerna på löpning helt.

Vi är i i slutet av årets lönerevision och med 20 medarbetare blir det en del samtal som ska genomföras. Därutöver har jag alla (ja, 5-7 möten per dag kan kallas alla) andra möten. Och så ska jag hinna jobba. Samt att jag är helt slut efter helgen.

En trekvarts promenad i parkerna i Annedal fick duga, men det märks att Oban är understimulerad. Nu har han gömt sitt tuggben under soffan fyra gånger på en kvart och bett om hjälp med att få fram det lika många gånger. Imorgon får det bli träning!

Allt är inte regn och rusk. Idag fick vi se några bilder som Copperhills inhyrde fotograf Johan Marklund tog under bröllopsdagen. Avvaktar publicering av bilder på oss till dess vi har fått hem alla bilder och har ett tackkort på gång, så här kommer bara några skymtar från dagen.


Bild: Johan Marklund.
Gästerna börjar samlas vid fireside på Copperhill inför avgång till vigseln.

Bild: Johan Marklund.
Ja, det blev gummistövlar även för bruden vid vigseln på fjället.

Bild: Johan Marklund.
Efter skobyte - på helikopterplattan vid brudskålen.

Bild: Johan Marklund.
Snittar av lokala specialiteter till brudskålen med Åreskutan i bakgrunden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar