söndag 8 april 2012

Rapport från valplådan!

På långfredagen var valpköpare Ulrica på besök hos Håkan och Karina för att hälsa på Helga (Huntrets Nefertiti) och valparna. Med på plats var även Maja Näslund som fotograferade. Stort tack för bilderna! Det finns några fler, men jag portionerar ut dem beroende på format (har inte lärt mig bildmontage på Blogspot, men har sett att andra lyckas, så det borde gå...)

Vänd er gärna till Sörmlands Hundskola vid frågor om kullen.


Foto: Maja Näslund
Foto: Maja Näslund
Foto: Maja Näslund
Foto: Maja Näslund




2 kommentarer:

  1. Sååå söta! Jag skulle nästan vilja ha en till när jag ser det där gänget (fast bara nästan, i själva verket kommer det nog dröja några år innan jag ger mig på att ha valp igen...).

    SvaraRadera
  2. Ja, de är väldigt söta! Ser fram emot att åka dit och hälsa på dem! Och att följa dem i livet :) Förstår dig med valpsuget, det blir lite mättat med alla bestyr runt Rosa kan jag tänka mig :o) Själv hoppas jag att vi kan skaffa en till när Oban är 3-4 år. Får se om jag får med Mattias på den planen... :)

    SvaraRadera