fredag 27 september 2013

Att behöva tacka nej...

Grrrrr..!!

Förutom att jag är bekymrad över Obans skada rent allmänt - är jag väldigt frustrerad och irriterad!

Har redan fått tacka nej till två jakter, fredag och lördag denna vecka pga skadan. Kommer därtill sannolikt få stryka mig från prov jag är anmäld till. Nu kom det en fråga om jakt på söndag. På ett fantastiskt ställe. :( Och jag fick tacka nej. Igen.

Det viktigaste är givetvis att Oban blir bra och att såren läker snabbt. Men, det är så himla typiskt. Hoppas att jag får frågan fler gånger. *blink-blink*

Oban sommaren 2010

2 kommentarer:

  1. Ja du, så här få jakter jag varit med på i år har det inte varit sedan jag började få följa med på jakter! Haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Zara - du vet vad som gäller. KK för dig och KKL för hundarna. Fair game :)

      Radera