onsdag 25 september 2013

Konvalescens

Inte första gången jag använder Konvalescens som rubrik. Tyvärr. Men som jag skrev är det förhoppningsvis sticksåret från augusti, där veterinären reserverade sig för att främmande föremål eventuellt fanns kvar, som spökat och nu värkt ur.

Får dock se hur det blir med fler provstarter och jakter under hösten. Nu gäller strikt koppelgående i minst en vecka. Bandage i tre till fyra dagar till som ska läggas om dagligen. Oban är så duktig så med bandage behövs ingen tratt. När bandaget tagits av blir det tratt inomhus och fortsatt tasskydd utomhus ytterligare någon vecka. Hoppas på snabb läkning!

Till något helt annat. Har skaffat mig ytterligare en inbox att hålla ordning på. Det är några stycken nu. Närmare bestämt:

@crayon.com 
@longstream.com 
Bloggen
LinkedIn
Facebook
Yammer

Sex inboxar utöver traditionella kanaler som sms och telefon. Vad hände med Unified Communication egentligen? Behöver skaffa en personlig assistent snart för att hålla drägliga svarstider i alla kanaler :) Nu vill jag gärna att ni fortsätter att kommentera så tolka inte detta som gnäll från min sida. Det jag eftersöker är en (1) inbox för alla meddelanden istället för 6. Och ja, jag vet att det går att forwarda, men det är ohållbart också. Hmmm. I-landsproblem DeLuxe.

Bild: www.telecorockies.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar