tisdag 24 september 2013

Passivitet

Hade planerat träning idag. Visste ju precis vad vi behövde ta tag i efter helgen, framförallt stoppsignal och inkallning - men även ut-tecken på avstånd samt närsök. Men det går ju inte med en tass i bandage :(

Blev perfekt ändå! Mötte upp Zara, Annika och Carina på inflygningen och fick träna stadga och passivitet medan de andra fick markeringar och linjetag.

Lite fundersam över tassen dock. Vi skrittade enbart och därtill stod och satt han en hel del. Men jag kanske bara borde rasta kort runt kvarteret? Fast maklig skritt borde väl inte vara så farligt? Eller?

Kallt som tusan så de nya Muckbootsen var på. Ska de verkligen vara varma ned till 15 minusgrader? Det kändes inte så ikväll.. Brr..! Så här kallt kändes det! Bild från Åre 2012.


2 kommentarer:

  1. Jag tror det var okej med tassen, vi gick sakta och det var bara gräs.. Ang muckbootsen, jag fryser fan i mina som ska tåla -40 hahaha men jag är extremt frusen

    SvaraRadera
  2. Ja, de där Muckbootsen får jag nog ha ullsockor i om de ska klara vintern :) Tror inte det var gårdagen som var problemet, men nu blir det maximal vila. Tack för trevlig kväll!

    SvaraRadera