tisdag 19 juni 2012

Felklädd..!

Hade egentligen planer på att träna "ligga kvar i området efter långt linjetag" ikväll. Men - efter en timmes träning på Takkei Trainingsystems efter jobbet och - kanske ännu värre - promenad hem i ett par gummistövlar, var jag helt slut. När jag gick hemifrån i morse regnade det ordentligt och då det även blåste valde jag gummistövlar och trenchcoat i vattenavvisande tyg istället för lågskor och paraply vilket är mer kontorsmässigt. När jag gick från jobbet på eftermiddagen var det 20 grader och sol... PUUH!

Utrustade mig med pipa och tennisboll för kvällens promenad. Inte träning, men lämpligt tillfälle att trimma stopp- och inkallningssignal. Gick till Lönnebergaparken där Oban gjorde tappra (lite väl ivriga i mina ögon) försök att lägra en 11-årig Rhodesiandam, så när det var dags att träna signaler hängde tungan ned till marken.

Imorgon blir det "ligga kvar i området efter långt linjetag"!!

Tokvarmt med stövlar i 20 grader och sol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar