torsdag 28 juni 2012

Minnen från midsommar

Väldigt intensiv dag idag med diverse produktionsstörningar, vilket är en utmaning i semestertider när många är lediga. Ett pass på Takkei Trainingssystems på lunchen och sedan full fart igen. Viss ljusning i slutet av dagen och nu hoppas jag att allt kan hålla sig stabilt framöver.

På väg hem konstaterade jag att det är en hel del måsten och borden att hantera även på hemmafronten så det fick faktiskt bli en vilodag för Oban. Vi åker till Åland imorgon och det kommer bli tillfällen till träning, varvid jag tyckte det var lämpligt att ta tag i sysslor som att tvätta, vika tvätt, hänga tvätt, vattna blommorna, tömma diskmaskinen, packa etc.

Nu, snart 20.00, har jag landat i soffan och hunnit med att ladda upp bilderna från midsommar. Tyvärr (märkte jag först sent på kvällen) hade jag fel inställning med för kort skärpedjup på för långa avstånd hela dagen, så de flesta bilderna är av dålig kvalitet :( Men - det var en solig, härlig dag på en underbar plats i fantastiskt sällskap - så jag delar med mig av några ändå:







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar